24 July 2009

FRIENDSHIP FOREVER

Tatkala hati teringat sahabat,

Terfikir di minda... Adakah aku juga ada dalam hatinya?

Tatkala hati rindukan sahabat,

Terfikir di minda... Adakah aku juga dirinduinya?

Tatkala kaki ku berat melangkah pergi,

Hati tertanya-tanya... Adakah dia ingin bersahabat denganku lagi?

Moga doaku diterima

agar aku takkan kehilangan sahabat sepertinya...

Friendship Forever



Indah sungguh kata-kata di atas. Sebenarnya kata-kata itu saya terima daripada seorang sahabat yang sedang merantau di negeri orang. Beliau berada di Kuala Lumpur. Terima kasih atas mesej itu cik Auni Snoedrop.


Kadang-kadang saya ada jugak terfikir perkara yang sedemikian.

"Betul ke kawan aku ada teringat kat aku sama macam aku teringat kat dia?"

"Ntah, ntah aku je yang teringat kat dia... dia langsung tak teringat kat aku."

  • Berbaik sangkalah dengan sahabat-sahabat
  • Tika terdetik di hati perasaan itu, maka beristighfarlah.

~Astaghfirullahal'azim~ (^_^)




No comments:

SALAM MA'AL HIJRAH 1433

بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Salam Ma'al Hijrah 1443 Tahun baru, azam baru. Sabda Rasulullah s.a.w.: "Seb...