06 February 2009

mak, ayah...

"kin, hang dah buat revision ke belom? kan 21hb ni ada ujian bertulis PTD. buat la ckit2 ulangkaji, tengok apa yg patut. tak pun hang tanya k.jah. dia dulu pun penah buat ujian yang sama. tu pun kalau dia ingat lagi," tanya ayah.

YA ALLAH, tersentak aku dengan pertanyaan ayah pasal ujian bertulis yang akan aku hadapi 21 hb nanti. Mak dan ayah memang amat ambil berat dengan apa yang berlaku kat anak2. Tapi anak-anak macam mana?

Terima kasih banyak mak, ayah... (",)

No comments: