03 December 2014

RAWAT KEJANG KAKI DENGAN OSTEMATRIK

Hai! :) Pagi-pagi ni saya nak kongsi satu berita baik dengan anda semua.. 

Sebelum tu saya nak tanya kawan-kawan pernah dengar perkataan tarik mengkarung tak? Atau dalam bahasa formalnya ialah kejang kaki.. Saya biasa alami keadaan macam tu.. Terutamanya kalau lama sangat duduk, dan cuaca sejuk sangat.. Ada satu ketika tu masa tengah tidur waktu malam, tetiba kaki saya 'cramp'. Sakit tu tak yah nak cerita laa.. huhu.. 

Semalam ada customer saya bagitau rasa kejang pada kakinya hilang.. Alhamdulillah. Kakak ni tengah pregnant 7 bulan dan dia ambil ostematrik sebagai sumber kalsium untuk diri sendiri dan baby dalam kandungan.. Ayatnya lebih kurang macam ni lah...

"Kin, rasa kejang kaki akak dah kurang laa.. Sebelum ni masa mengandungkan anak first tu, selalu jugak jadi tarik mengkarung nih.. Sejak consume ostematrik untuk second pregnancy nih, dah takde rasa kejang kaki. Alhamdulillah.." - Puan Marya.

Gembiranya saya bila dengar berita baik nih.. Alhamdulillah. Misi saya untuk membantu ramai lagi orang di luar sana mendapatkan kesihatan yang optimum.. 

Mengambil supplemen merupakan satu ikhtiar kita untuk tampil sihat dan cergas. Betul tak? hehe :)

Meh saya kongsikan dengan anda kebaikan ostematrik.. Jika anda berminat untuk dapatkan supplemen Shaklee ni, boleh hubungi saya.. :)


Terima kasih kerana membaca! :)

Syikin Maarop | Shaklee ID: 1091278

No comments:

SALAM MA'AL HIJRAH 1433

بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Salam Ma'al Hijrah 1443 Tahun baru, azam baru. Sabda Rasulullah s.a.w.: "Seb...