06 May 2015

I am certified Shaklee Independent Distributor (SID)

Salam all :)

Alhamdulillah, saya dah dapat sijil untuk bengkel nutrisi Shaklee yang saya hadiri bulan lepas. 😊

Memang bessst sangat dapat join bengkel nutrisi ni. Banyak ilmu yang saya kutip sepanjang berbengkel.

Saya teringat satu perkara yang disampaikan oleh pakar nutrisi Shaklee, cik Ili, katanya:

"Salah satu faktor diri kita mudah terima penyakit ialah kerana pemakanan."

Sekarang ni semuanya nak suntik kan? Suntik ayam lah, suntik sayur lah, suntik muka lahh.. oupss! 😆

Seronok dapat jumpa dengan rakan-rakan SID yang lain. Kami dapat bertukar-tukar pandangan dan idea berkenaan cara pemasaran untuk bisnes Shaklee ni. Selain tu, dapat juga minum Mealshakes dan Performance Drink free. Yeehaaa! 😉

Ada juga slot untuk kuiz dan hadiah menarik juga ditawarkan. 🎁

Ok lah, setakat tu saja dulu coretan saya untuk entry ni. Till we meet again 💜

Ehh! Untuk sesiapa yang berminat untuk join Shaklee FREE MEMBERSHIP, boleh hubungi saya. SMS / WhatsApp: 0194507626 (Syikin)

I am your trusted Shaklee Independent Distributor (SID):
Syikin Maarop | Shaklee ID: 1091278

No comments:

SALAM MA'AL HIJRAH 1433

بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Salam Ma'al Hijrah 1443 Tahun baru, azam baru. Sabda Rasulullah s.a.w.: "Seb...