07 November 2014

IT's COMING

Alhamdulillah... Hari yang ditunggu-tunggu bakal tiba.. Tak sampai 24 jam lagi je saya akan melangkah ke majlis yang sangat bermakna dalam hidup saya. Selama 4 tahun saya tunggu hari yang sangat penting ni..

Kejayaan ni saya hadiahkan untuk suami tercinta, kerana dorongan dan kata-kata semangat darinya saya berjaya sampai ke tahap ini. Tak lupa juga untuk mak dan ayah saya yang tidak putus-putus mendoakan kejayaan anak mereka ini.

Alhamdulillah, SYUKUR ya Allah.. Kini, giliran saya untuk membalas jasa suami, mak serta ayah yang disayangi..

Doakan kejayaan saya, dunia dan akhirat :) Terima kasih.

Terima kasih kerana membaca! :)

No comments:

SALAM MA'AL HIJRAH 1433

بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Salam Ma'al Hijrah 1443 Tahun baru, azam baru. Sabda Rasulullah s.a.w.: "Seb...