12 November 2014

SIAPA YANG MEMERLUKAN OMEGA?

Sebelum saya menceritakan lebih lanjut, suka untuk saya berkongsi info berkenaan omega guard ni.. Omega guard Shaklee merupakan minyak ikan yang paling tulen di dunia. 

Tahukah anda? kadang-kadang kita tertipu dengan produk yang menyatakan minyak ikan tetapi sebenarnya ia diproses daripada minyak hati ikan (liver fish oil). Haa.. tipah tertipu daa.. 


Lagi satu, kebanyakan pengusaha kilang menggunakan kaedah penyulingan tekanan tinggi untuk mengekstrak minyak ikan. Oleh itu apa yang terjadi? Apabila minyak ikan diproses dengan tekanan tinggi, maka sesetengah nutrien akan musnah, malah tidak boleh menapis kandungan logam yang membahayakan kesihatan. 

Namun begitu, Shaklee menggunakan kaedah ultratulen bergred farmaseutikal teknologi terkini untuk menghasilkan omega guard. Ia dihasilkan melalui proses penyulingan proprietari tiga molekul untuk mengekstrak asid lemak omega-3 yang paling tulen dan paling semulajadi. Dalam masa yang sama, proses tersebut turut menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, ersenik, kadmium, dioksin, dan PCB (polychlorinated biphenyl- iaitu bahan kimia industri yang sangat toksik). 


Oleh itu, siapa yang memerlukan omega guard ini? :)
~ individu yang mementingkan kesihatan
~ ibu hamil trimester kedua--> untuk perkembangan otak janin
~ kanak-kanak yang sedang membesar (1 tahun ke atas)
~ pesakit asma
~ pesakit gout
~ ingin kurus (omega membakar lemak)
~ penghidap ekzema
~ darah tinggi
~ ibu yang menyusukan anak
~ pesakit strok
~ pesakit jantung
~ kawal kolestrol

Kita berada dalam golongan yang mana ye? Jika anda berminat untuk mendapatkan omega ni, boleh hubungi saya terus.. :) Promosi untuk bulan November ni masih berlangsung. 

Terima kasih kerana membaca! :)

No comments:

SALAM MA'AL HIJRAH 1433

بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Salam Ma'al Hijrah 1443 Tahun baru, azam baru. Sabda Rasulullah s.a.w.: "Seb...