14 September 2014

BASIC H ORGANIC SHAKLEE

Anda pernah mengalami situasi seperti di bawah?

"Arghh! Puting botol anak saya berkulat. Macam mana nak buat ni?"

1. Anda buang yang lama dan gantikan dengan yang baru.


2. Anda biarkan sahaja anak anda menggunakan puting yang berkulat tersebut.

Sekiranya anda seorang yang suka berjimat, saya ada penyelesaiannya.

JOM! Cuba Basic H Organic Shaklee. 

Syikin Maarop | 019-4507626
emel: syikinmaarop@gmail.com

2 comments:

tiga lalat said...

Salam. Hee ada solusinya.

LydSunshine said...

salam. saya ada beli basic H ni. Ingat nak buat cuci botol susu jugak. Tapi ada terbaca org share kat FB pasal soalan org tu tanya pada HQ shaklee, sama ada basic H ni sesuai ke tak guna utk basuh botol baby. Jawapan HQ kata tak sesuai sebab dia pencuci lantai. Dah confuse dah. Tapi sepatutnya kalau basic H ni non toxin, boleh jela kan guna utk basuh botol.