27 January 2015

Berhenti Merokok Setelah Mengamalkan Vivix

Bila bercakap pasal merokok nih, pasti ada yang menggeleng kepala. Semua orang mahu ahli keluarganya hidup sihat.. Betul tak? Saya pasti semua orang tahu kesan buruk bagi seorang perokok. 

Gambar yang ada pada kotak rokok tu pun dah cukup mengerikan kita.. Dengan gambar bayi pramatang lah, gambar jantung yang rosak lah, dan macam-macam lagi.. Tapi, hakikatnya perokok nih masih lagi kurang sedar. 

Apa ikhtiar yang boleh kita lakukan kepada perokok ni terutamanya jika ahli keluarga kita sendiri ialah perokok tegar? hehe.. Saya nak kongsikan testimoni sorang makcik yang berhenti merokok sebab rasa rokok tu pahit seperti hempedu. Hati anak mana yang tak gembira bila melihat ibu sendiri sihat dan bahagia, kan? :)

*Sila klik imej untuk lebih jelas :)

Kisah kedua ni pula berkenaan sorang isteri yang gembira sebab suaminya berhenti merokok lepas mengambil Vivix. hehe :)

*Sila klik imej untuk lebih jelas :)

 Lagi testimoni menarik berkenaan Vivix... :) Sila klik di sini.

Terima kasih kerana membaca!~

Syikin Maarop | Shaklee ID: 1091278

No comments: