22 January 2015

Membongkar Rahsia Anggur Muscadine


Anggur Muscadine ni bukanlah seperti anggur yang biasa kita temui di pasaraya tu ye.. hehe :) Saya rasa kalau dijual pun mesti harganya mahal sangattt.. Sebab apa? Kerana khasiatnya yang saaangattt bagus untuk kesihatan.

Anggur hebat ini merupakan satu-satunya anggur di alam semulajadi yang mempunyai lebih daripada satu kromosom. Kelebihan anggur ini yang mempunyai 20 kromosom menyebabkan ia berpotensi memberikan banyak faedah untuk penyakit kronik seperti kanser, diabetes, dan jantung. 

Selain itu, anggur Muscadine turut mempunyai fungsi imun yang lebih tinggi dan sifat antioksida yang lebih kukuh. Sebiji anggur Muscadine adalah menyamai sebiji bola golf. Haa.. besar kan? hehe :)

Ahli sains dah memudahkan kita degan mencipta produk yang mengandungi anggur Muscadine nih.. Vivix merupakan inisiatif daripada Shaklee untuk anda mendapatkan khasiat anggur Muscadine. :)

Terima kasih kerana membaca!~

Syikin Maarop | Shaklee ID: 1091278

No comments:

SALAM MA'AL HIJRAH 1433

بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Salam Ma'al Hijrah 1443 Tahun baru, azam baru. Sabda Rasulullah s.a.w.: "Seb...