30 January 2015

Susu Badan Meriah Dengan Set Menyusu Shaklee

Alhamdulillah, awal pagi tadi lagi saya dah terima testimoni daripada seorang regular customer saya. Kawan sekolah saya yang diberi nama Puan Siti ni memang berazam untuk menyusukan anaknya selama dua tahun. Setahu saya, jika seorang ibu dapat menyusukan anaknya selama dua tahun penuh, maka dah boleh dikira setaraf macam orang yang ambil doktor falsafah  (PhD) laa.. hehe.. :) 

Ajaran Islam sendiri pun amat menggalakkan susu ibu.

“Dan Kami wajibkan manusia berbuat baik kepada kedua ibu bapanya; ibunya telah mengandungnya dengan menanggung kelemahan atas kelemahan dan menceraikan susunya dalam masa dua tahun; bersyukurlah kepada-Ku dan kepada kedua ibu bapamu; dan kepada Aku-lah tempat kembalimu.” (Surah Luqman, ayat 14)

Untuk meningkatkan kualiti susu ibu, Puan Siti mengambil set menyusu Shaklee. Beliau consume Energizing Soy Protein (ESP) dan Alfalfa yang bertindak sebagai milk booster. Alhamdulillah susu badannya cukup untuk menampung keperluan anaknya. :)


Puan Siti ada ceritakan beberapa kesan yang beliau dapat daripada set menyusu Shaklee ni. Antaranya:

1. Susu badan semakin meriah dan pekat
2. ESP mengurangkan rasa lapar
3. Warna gelap pada kulitnya menjadi semakin cerah

Amacam? Best kan bila dapat susukan anak sendiri dengan susu badan sepenuhnya. Susu ibu ialah susu yang TERBAIK untuk anak-anak.  :)

Anda ingin mencuba set menyusu Shaklee? Sila klik pada gambar di bawah. :)

 Set Menyusu Shaklee

Terima kasih kerana membaca!~

Syikin Maarop | Shaklee ID: 1091278

No comments:

SALAM MA'AL HIJRAH 1433

بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Salam Ma'al Hijrah 1443 Tahun baru, azam baru. Sabda Rasulullah s.a.w.: "Seb...