19 February 2015

Macam Hari Raya Jerr...

Assalamu'alaikum dan selamat pagi :)

Selamat bercuti untuk semuaaa...


Sekarang ni saya berada di kampung.. Kan banyak hari bercuti.. Jadi, haruslah balik kampung. Jumpa dengan adik beradik dan sanak saudara. Ada juga jemputan kenduri kendara daripada kawan-kawan.. hehe :)

Masa on the way balik kampung semalam, terasa macam kita yang akan sambut raya. Sedangkan cuti ni sempena menyambut tahun baru Cina. hehe.. Sungguh unik kan negara Malaysia. Berbilang bangsa dan berkongsi budaya yang berlainan. :) Waktu malam pula meriah dengan bunyi mercun berdentum dentam.. Dum dam dumm..

Untuk semua rakyat Malaysia yang berbangsa Cina, saya ucapkan Selamat Menyambut Tahun Baru. Semoga tahun ni memberikan seribu satu kebaikan dan lebih 'ong'. hehe :)

2 comments:

Scdha Sein said...

Bestkan sekali sekala balik kg... SS dok umah sendiri aje.. Tak ke mana... He He He...

Ibu Lala said...

Seronok sgt kalau time cuti. Pejam celik pejam celik dah nak habis cuti. Isnin dah nak keje. Sedih berul