16 February 2015

Testimoni Ostematrix: Tiada Lagi Sakit Di Bahagian Belakang

Kerja seharian menuntut kita menggunakan kekuatan tulang dan otot. Tak kiralah sebarang kerja sekali pun, kan? Kalau pekerjaan yang menggunakan komputer, seringkali terasa sakit di bahagian leher atau bahu.. Pernah tak anda rasa seperti apa yang saya katakan tu? :)

Saya antara orang yang sering mengalami sakit belakang terutama di bahagian pinggang. Tak tahu laa kenapa.. hehe. Nak kata mengandung, tak pun.. Nak kata buat kerja berat sangat pun, tak juga.. Mungkin sebab kurang kalsium. Yer lah, umur pun dah semakin meningkat dan metabolisme badan pula semakin berkurang kalau tak jaga pemakanan. 



Sebagai alternatif, saya mengambil ostematrix sebagai supplemen harian. Alhamdulillah, rasa sakit belakang tu semakin berkurang.. 

Jika anda nak tahu, satu biji ostematrix bersamaan dengan segelas susu tinggi kalsium, dan juga bersamaan dengan 80 biji badam. Saya ni jenis yang kurang rajin nak bancuh susu setiap hari. jadi, dengan ostematrix ni dapat membantu saya memastikan kalsium dalam badan saya adalah mencukupi.

Rutin harian saya, sebelum tidur mesti ambil ostematrix nih.. :)

Ostematrix bukan sekadar kalsium.

*Segala testimoni atau penulisan tentang produk yang dikongsi di laman web saya ini bukan bertujuan merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit/ masalah kesihatan.
Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat daripada pakar kesihatan yang berkaitan. Terima kasih.


Terima kasih kerana membaca!~

Syikin Maarop | Shaklee ID: 1091278

No comments: