Skip to main content

Testimoni Ostematrix: Tiada Lagi Sakit Di Bahagian Belakang

Kerja seharian menuntut kita menggunakan kekuatan tulang dan otot. Tak kiralah sebarang kerja sekali pun, kan? Kalau pekerjaan yang menggunakan komputer, seringkali terasa sakit di bahagian leher atau bahu.. Pernah tak anda rasa seperti apa yang saya katakan tu? :)

Saya antara orang yang sering mengalami sakit belakang terutama di bahagian pinggang. Tak tahu laa kenapa.. hehe. Nak kata mengandung, tak pun.. Nak kata buat kerja berat sangat pun, tak juga.. Mungkin sebab kurang kalsium. Yer lah, umur pun dah semakin meningkat dan metabolisme badan pula semakin berkurang kalau tak jaga pemakanan. 



Sebagai alternatif, saya mengambil ostematrix sebagai supplemen harian. Alhamdulillah, rasa sakit belakang tu semakin berkurang.. 

Jika anda nak tahu, satu biji ostematrix bersamaan dengan segelas susu tinggi kalsium, dan juga bersamaan dengan 80 biji badam. Saya ni jenis yang kurang rajin nak bancuh susu setiap hari. jadi, dengan ostematrix ni dapat membantu saya memastikan kalsium dalam badan saya adalah mencukupi.

Rutin harian saya, sebelum tidur mesti ambil ostematrix nih.. :)

Ostematrix bukan sekadar kalsium.

*Segala testimoni atau penulisan tentang produk yang dikongsi di laman web saya ini bukan bertujuan merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit/ masalah kesihatan.
Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat daripada pakar kesihatan yang berkaitan. Terima kasih.


Terima kasih kerana membaca!~

Syikin Maarop | Shaklee ID: 1091278

Comments

Popular posts from this blog

BERNIAGA ITU SUNNAH NABI s.a.w

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasihani
Perniagaan merupakan sunnah nabi s.a.w. Terdapat juga sabda Nabi Muhammad s.a.w. bahawa 9/10 pendapatan datangnya daripada perniagaan.
Rasulullah s.a.w. pernah bersabda dalam satu hadis bermaksud: "9/10 rezeki itu adalah datang daripada perniagaan." (Hadis riwayat Tirmizi).
Aktiviti perniagaan bukan sahaja melibatkan perkara jual beli barang fizikal. Malah ia juga melibatkan seluruh aspek kehidupan kita dari segi pembinaan sahsiah diri (bersikap jujur, adil, toleransi, dan sebagainya semasa berniaga), membina ukhuwwah (jaringan pemasaran-marketing), dan menjadi seorang peniaga yang kreatif supaya perniagaan itu kekal.
Dan hari ini melalui perniagaan, saya menerima satu kemanisan iman apabila seorang pelanggan (customer) menyatakan arwah ibunya sangat menghargai hadiah yang diberikan olehnya. Arwah ibunya memakai telekung yang dihadiahkan olehnya sehingga ke titisan nyawa terakhir. p/s: Haa.. Dah alang-alang saya tulis ni,…

Resepi Nugget Ayam - Homemade

Nugget ialah makanan kegemaran saya.. Selalunya, saya akan beli nugget ayam keluaran Ayamas kalau singgah ke pasaraya. Nugget bukan saja menjadi kegemaran kanak-kanak, orang dewasa (macam saya ni...) pun suka jugak, kan? hehe. Meh saya kongsikan resepi mudah membuat nugget ayam. Resepi ni diambil daripada blog Chena Chenis. Nugget buatan sendiri semestinya selamat, bersih dan dijamin halal.. :) 
Bahan-Bahan:
isi ayam (400gm)4 sudu besar mayonisSedikit garam1 sudu kecil lada sulah2 sudu besar tepung gandumSerbuk rotiSebiji telurCara-caranya: Blend atau kisar isi ayam sampai hancur.Kemudian masukkan bahan-bahan kecuali telur dan serbuk roti.Gaul sampai sebati.bentukkan mengikut citarasa masing-masing.Celup ke dalam telur dan golekkan di atas serbuk roti.Panaskan minyak dan goreng. Inilah hasilnya selepas di goreng. 
Selamat mencuba! 

AMANAT RASULULLAH S.A.W

Wahai manusia dengarlah baik-baik apa yang hendak ku katakan !!! Aku tidak mengetahui apakah aku dapat bertemu lagi dengan kamu semua selepas tahun ini. Oleh itu dengarlah dengan teliti kata-kataku ini dan sampaikanlah ia kepada orang-orang yang tidak dapat hadir di sini pada hari ini

Wahai manusia, sepertimana kamu menganggap bulan ini dan kota ini sebagai suci maka anggaplah jiwa dan harta setiap orang Muslim sebagai amanah suci. Kembalikan harta yang diamanahkan kepada kamu kepada pemiliknya yang berhak

Janganlah kamu sakiti sesiapapun agar orang lain tidak menyakiti kamu pula. Ingatlah bahwa sesungguhnya kamu akan menemui Tuhan kamu dan Dia pasti akan membuat perhitungan atas segala amalan kamu. Allah telah mengharamkan riba', oleh itu segala urusan yang melibatkan riba' hendaklah dibatalkan mulai sekarang.

Berwaspadalah terhadap syaitan demi keselamatan agama kamu. Dia telah berputus asa untuk menyesatkan kamu dalam perkara-perkara besar maka berjaga-jagalah supaya kamu tida…