15 October 2014

MENERIMA HADIAH MISTERI

Pin pin pin... (encik posmen membunyikan hon motornya..)

"Ada kiriman poslaju, kak," kata encik posmen. "Ok, terima kasih," kata saya.

Kelmarin saya menerima satu kejutan. hehe.. Ada secret admire menghadiahkan buku kepada saya. Wahhh! Seronok bukan kepalang lah saya nih... Macam tau-tau je hobi saya ialah membaca. Saya suka baca buku berkisar motivasi, inspirasi, dan kerohanian.. Jadi, bila saya dapat buku ni, bagaikan pucuk dicita ulam mendatang laa...
InsyaAllah, saya akan ceritakan kandungan buku ni di entry yang lain, ya.. Stay tune! :)

Oupss! Terlupa pulak nak ucapkan terima kasih kepada mentor saya, 
Imma BeautySuri. Gracias! :)

Terima kasih kerana membaca. :)

*Nota tambahan: MLM - multi level marketing.

No comments:

SALAM MA'AL HIJRAH 1433

بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Salam Ma'al Hijrah 1443 Tahun baru, azam baru. Sabda Rasulullah s.a.w.: "Seb...