15 October 2014

RESEPI RAHSIA

Sebelum tidur, selalunya saya akan minum segelas ESP untuk kesegaran esok hari serta pemulihan tekstur kulit.. Sebenarnya sel-sel dalam badan kita beroperasi dengan baik sekali waktu kita sedang tidur.. 

Bagi saya, supplemen amat penting seperti kita memerlukan petrol untuk memandu kenderaan. Kalau takda minyak, macam mana kereta tu nak jalan, kan? Haa.. macam tu jugaklah pentingnya mengambil supplemen sebagai pelincir badan kita 
agar sihat dan cergas.

Untuk malam ni, saya nak share resepi rahsia energizing soy ptotein (ESP). 
Resepi ni memang terbukti marvellous dan terrrlajakk sedap! hehe.. :) 

Cara-caranya ialah:
-Rendam 2 atau 3 biji kurma dalam segelas susu segar
-Biarkan beberapa jam atau semalaman dalam fridge. Jangan lupa add on 1 sudu besar ESP (Kena blend sebab ia menjadikan tekstur campuran lagi halus. Sedappp!)

-Tambah badam untuk rasa lebih enak


Campuran resipi di atas memang marvellous, lazat, energized dan yang best sekali ialah khasiatnya. Ia mencantikkan semua sel kat badan kita ni termasuk sel luaran dan dalaman. Kulit kita pulak akan menjadi gebu, berseri, licin, dan anjal.


Resepi ni memang terbukti secret recepi kerana kebanyakan testimoni yang diterima menyatakan akan kelazatan rasa ESP. Yang penting, kesannya terhadap tubuh badan dan kulit tuu yg paling bessttt! :)
Terima kasih kak Cery atas resepi rahsia nih.. :)
Selamat mencuba! :)

Terima kasih kerana membaca.

No comments:

SALAM MA'AL HIJRAH 1433

بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Salam Ma'al Hijrah 1443 Tahun baru, azam baru. Sabda Rasulullah s.a.w.: "Seb...