20 October 2014

RITA RUDAINI DAN SHAKLEE

Eh! eh!... Dia pun ambik supplemen Shaklee lah... :)

Rasanya semua orang dah sedia maklum, Rita Rudaini ni merupakan pengguna tegar produk Shaklee.. Kerja sebagai artis kan sibuk memanjang.. Tambahan pulak Rita ni ibu berdikari.. Supermom orang kata.. hehe.. Dengan nak uruskan anak-anak lagii.. Semestinya memerlukan tenaga yang lebih.. Kadang-kadang satu hari kena shooting lebih daripada sekali.. Dah tu pulak bukannya tempat yang sama shooting tu.. Kena berlari sana sini.. 
(Eh! macam ada pengalaman jadi artis je.. kih kih kih :) ) 

Yang paling penting, artis kena la jaga penampilan mereka.. tak gittew? :) Rita mengambil langkah bijak dengan mengambil Shaklee sebagai makanan tambahan untuk diri 
dan keluarganya..

Anda pula bagaimana? 
Kepada anda ingin tampil cantik, jelita, dan cergas seperti Rita Rudaini, silalah hubungi saya.. Rasai sendiri kehebatan produk ini.. Jangan risau, konsultasi khas akan saya berikan kepada anda.. :)

Terima kasih kerana membaca! :)

No comments: